فروش,پروژه, مقالات دانلودی,نمونه سوالات,پاورپنیت,جدید

فروش,پروژه, مقالات دانلودی,نمونه سوالات,پاورپنیت,جدید

گزارشات,مقالات.نمونه سوالات,پاورپنیت.تحقیقی.کار آموزی.پروزه.مهندسی.خودرو.پایان نامه وووو
فروش,پروژه, مقالات دانلودی,نمونه سوالات,پاورپنیت,جدید

فروش,پروژه, مقالات دانلودی,نمونه سوالات,پاورپنیت,جدید

گزارشات,مقالات.نمونه سوالات,پاورپنیت.تحقیقی.کار آموزی.پروزه.مهندسی.خودرو.پایان نامه وووو

ترمز طراحی شده در سالیدورک و کتیا

ترمز طراحی شده در سالیدورک و کتیا

ترمز-طراحی-شده-در-سالیدورک-و-کتیاترمز طراحی شده در سالیدورک و کتیا ؛ طراحی 3 بعدی ترمز با استفاده از نرم افزار سالیدورک طراحی قطعات و آماده رندرگیری و اجرا با استفاده از نرم افزار سالیدورک و کتیا Catia and SOLIDWORKS نرم افزار کاربردی در رشته مکانیک و طراحی قطعات در اکثر رشته های مهندسی...دانلود فایل

تایر طراحی شده در سالیدورک و کتیا

تایر طراحی شده در سالیدورک و کتیا

تایر-طراحی-شده-در-سالیدورک-و-کتیاتایر طراحی شده در سالیدورک و کتیا ؛ طراحی 3 بعدی تایر با استفاده از نرم افزار سالیدورک طراحی قطعات و آماده رندرگیری و اجرا با استفاده از نرم افزار سالیدورک و کتیا Catia and SOLIDWORKS نرم افزار کاربردی در رشته مکانیک و طراحی قطعات در اکثر رشته های مهندسی...دانلود فایل

تایر طراحی شده در سالیدورک و کتیا

تایر طراحی شده در سالیدورک و کتیا

تایر-طراحی-شده-در-سالیدورک-و-کتیاتایر طراحی شده در سالیدورک و کتیا ؛ طراحی 3 بعدی تایر با استفاده از نرم افزار سالیدورک طراحی قطعات و آماده رندرگیری و اجرا با استفاده از نرم افزار سالیدورک و کتیا Catia and SOLIDWORKS نرم افزار کاربردی در رشته مکانیک و طراحی قطعات در اکثر رشته های مهندسی...دانلود فایل

تایر طراحی شده در سالیدورک و کتیا

تایر طراحی شده در سالیدورک و کتیا

تایر-طراحی-شده-در-سالیدورک-و-کتیاتایر طراحی شده در سالیدورک و کتیا ؛ طراحی 3 بعدی تایر با استفاده از نرم افزار سالیدورک طراحی قطعات و آماده رندرگیری و اجرا با استفاده از نرم افزار سالیدورک و کتیا Catia and SOLIDWORKS نرم افزار کاربردی در رشته مکانیک و طراحی قطعات در اکثر رشته های مهندسی...دانلود فایل

تایر طراحی شده در سالیدورک و کتیا

تایر طراحی شده در سالیدورک و کتیا

تایر-طراحی-شده-در-سالیدورک-و-کتیاتایر طراحی شده در سالیدورک و کتیا ؛ طراحی 3 بعدی تایر با استفاده از نرم افزار سالیدورک طراحی قطعات و آماده رندرگیری و اجرا با استفاده از نرم افزار سالیدورک و کتیا Catia and SOLIDWORKS نرم افزار کاربردی در رشته مکانیک و طراحی قطعات در اکثر رشته های مهندسی...دانلود فایل

تکنولوژهای نوین در طراحی پیستون ها و رینگ ها



قیمت:100000ریال

موضوع :

 تکنولوژهای نوین در طراحی رینگ و پیستون

( 30 صفحه فایل word به همراه 45 صفحه فایل پاورپوینت ppt قابل ویرایش )

 

  مقدمه

 پیستون قطعه ای است استوانه ای شکل که درداخل سیلندربه طرف بالا و پایین حرکت کرده و وظیفه ای آن مسدود نمودن و تشکیل محوطه احتراق و انتقال نیرو از طریق شاتون  به  میل لنگ و همچنین هدایت دود و گاز می باشد. 

   در خودروهای امروزی که تقریباً همه ای آنها خودروهای سرعتی و قدرتی هستند ،یک پیستون خوب باید دارای شرایط زیر باشد :

1) تحمل فشار بالا را داشته باشد

2)قابلیت انتقال حرارت مطلوب وضریب انبساط حرارتی کم :

3) حدامکان سبک 

4)مقاومت زیاد در مقابل اصطحکاک وساییدگی 

5) باعث ساییدگی کمتر در سیلندر 

6)شکل سطح فوقانی پیستون(تاج پیستون): 

 

توجه با خرید این پروژه شما صاحب دو فایل خواهید شد ( 30 صفحه فایل word به همراه 45 صفحه فایل پاورپوینت ppt قابل ویرایش )

 

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تعاریف ، اصول و تفاوت های راهنمایی و مشاوره



قیمت:50000ریال

موضوع :

تعاریف ، اصول و تفاوت های راهنمایی و مشاوره 

 ( فایل پاورپوینت ppt قابل ویرایش )

تعاریف:

1.جریانی که به فردکمک میکند تا خود وجهان پیرامون خود را بشناسد.

2.کمک به فردبرای شناخت خود و محیط خویشتن

3.کمک به فرد برای درک و به کار بردن آگاهانه ی فرصت های تحصیلی،حرفه ای و شخصی که در اختیار دارد یا می تواند داشته باشد

4.راهنمایی،فرایند یاری به فرد است در نیل به شناخت امکانات خویشتن و انتخاب جهت شایسته برای خود و حد اکثر سازگاری با مدرسه، خانه و جامعه

5.راهنمایی کمک و یاری منظم به فرد تا استعدادهای خود را دریابد،رفتارها و حالات خویش را منظم و متعادل سازد،قادر به حل مسایل خود شود.در انتخاب دروس یا رشته های تحصیلی بتواند تصمیم بگیرد.کار و شغل مناسب برای خود پیدا کند.برای رقابت آزاد و پسندیده تربیت شودو شایستگی وشرایطی را دارا گردد تا بتواند به بهترین وجه ممکن رشد وکمال یابد.

و ...

 

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پاورپوینت ایمنی خارجی قسمت جلوی خودرو



قیمت:60000ریال

موضوع :

پاورپوینت ایمنی خارجی قسمت جلوی خودرو

( فایل پاورپوینت ppt قابل ویرایش )

مقدمه: 

در این گزارش به بررسی استراتژی های فنی برای حفاظت عابر پیاده در بعضی از مدل های خودرو به خصوص خودروی سیتروئن c6 پرداخته شده است.از نتایج تحقیقات به عمل آمده در زمینه ایمنی خارجی خودرو اینچنین بر می آید که باید طراحی سیستم های ایمنی به سمت ایجاد راهکارهایی برای افزایش زمان برخورد(از اولین برخورد عابر با خودرو تا لحظه برخورد وی با قسمتهای بعدی خودرو) برود. به همین منظور در این گزارش ابتدا به بررسی سیستم هایی که منجر به ایجاد تاخیر در برخورد می کنند پرداخته شده است. 

         برای تامین ایمنی خارجی قسمت جلوی خودرو، با توجه به این که در هنگام برخورد عابر پیاده با قسمت جلوی خودرو، عابر بر روی کاپوت  و شیشه ی  جلو می افتد، در خودروهایی که دارای  کاپوت با طول بلند هستند، برخورد چهار قسمت از بدن عابر پیاده در راستای کاهش جراحات وارده به وی مورد بررسی قرار می گیرد:

1- ارزیابی حفاظت از  پاها که شامل قسمت های زیر زانو می باشد.

2- ارزیابی حفاظت قسمت بالایی پا که شامل قسمت های بالای زانو می باشد.

3- ارزیابی حفاظت مربوط به سر انسان بالغ می باشد.

4- ارزیابی حفاظت مربوط به سر بچه می باشد.

این گزارش بطور مختصربه بررسی آزمایش های مربوط به ارزیابی قسمت های مذکور پرداخته، سپس به تشریح راه حل های ارائه شده در راستای کاهش جراحات وارده به عابر که عبارتنداز :  سیستم جذب کننده های سپر و سیستم در موتور(کاپوت) فعال، می پردازد.

 

تاریخچه و سوابق:

       اولین کسی که در اثر تصادف مرد، شخصی به اسم Bridget Driscoll در سال ١٨٩٦بود.سرعت تصادف ٦ کیلومتر بر ساعت بود.سیستم ایمنی خارجی از جلوی خودرو معمولا در طراحی خودرو محدود به عدم وجود قسمت های تند و تیز و برجستگی ها بوده  تا جراحات وارد به عابر پیاده تا حد امکان کاهش یابد، از اکتبر 2005 آیین نامه اروپایی برای حفاظت پیاده برای خودرو های جدید قابل اجرا شد، که در این آیین نامه چهار موضع ضربه در بدن انسان هنگام برخوردبا قسمت جلوی خودرو مشخص شده بود : ساق پا، استخوان ران پا، سر بچه و سر انسان بالغ .

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پاورپوینت سوخت و احتراق


پاورپوینت سوخت و احتراق

قیمت:50000ریال

موضوع :

پاورپوینت سوخت و احتراق

(فایل پاورپوینت PPT قابل ویرایش )

عدد اکتان 

 عدد اکتان، عددی است که نشانگر مقاومت در برابر سوختن است . هر چه عدد اکتان بیشتر باشد سوخت سریع تر می سوزد 

  عدد ستان  : 

عددی است که تاخیر در اشتعال سوخت را نشان می دهد . 

ارزش حرارتی  : 

مقدار انرژی که در اثر سوختن یک کیلوگرم از سوخت ، آزاد می گردد را ارزش حرارتی سوخت گویند . 

مباحث این پاورپوینت را  در عکس زیر مشاهده میکنید


 

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پاورپوینت سیستم سوپاپ های بدون بادامک



قیمت:40000ریال

موضوع :

پاورپوینت سیستم سوپاپ های بدون بادامک

( فایل پاورپوینت PPT  قابل ویرایش )

مقدمه :

امروزه در بیشتر موتورها برای به کار انداختن سوپاپها از میل بادامک استفاده می شود. این سیستم ها  دارای معایب بسیاری از جمله قطعات متعدد و پیچیده ، گرانی قیمت ساخت ، وزن زیاد و از همه مهمتر تلفات انرژی زیادمیباشد. به همین دلیل خودرو سازان همواره به دنبال سیستمی مناسب برای جایگزینی با سیستم های قدیمی بوده اند و در این مسیر به نتایج امیدوار کننده ای رسیده اند .

این تحقیق در بخش اول به بررسی انواع سیستم های ساخته شده بدون بادامک می پردازد و در بخش دوم ایده جدیدی را که توسط یکی از داشجویان همین دانشگاه ارائه شده است معرفی می کند

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پاورپوینت خودروهای هوشمند و دور نمای خودروهای آینده



قیمت:50000ریال

موضوع :
پاورپوینت خودروهای هوشمند و دور نمای خودروهای آینده 
 
 (فایل پاورپوینت PPT قابل ویرایش )
 
مقدمه
در خودروهای هوشمند سعی میشود خطاهای انسانی و عوامل پیش بینی  نشده تحت کنترل قرار گیرد و در عین حال این  شرایط کنترل شده از لذت رانندگی نکاهد. سعی نگارنده بران است با شناخت شرایط فعلی، دور نمایی از خودرو های اینده ارائه دهد.

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پاورپوینت سوخت رسانی انژکتوری بنزینی



قیمت:60000ریال

موضوع :
 
پاورپوینت سوخت رسانی انژکتوری - بنزینی
 
( فایل پاورپوینت PPT قابل ویرایش )
 
مقدمه و هدف
با توجه به استفاده وسیع ازموتورهای درون سوز٬مخصوصا موتورهای بنزینی درسرتاسر جهان٬باید ازراه حلهای اساسی برای کاهش مصرف سوخت وافزایش راندمان حرارتی وهمچنین کاهش الودگی هوا استفاده کرد.
یکی از این راه حلها استفاده ازسیستم کنترل الکتریکی وتزریق مناسب سوخت در خودروهای بنزینی است که هم اکنون مورد استفاده بسیاری دارد.هدف از این تحقیق اشنایی بیشتر با سیستمهای تزریق الکترونیک و طرز کار قطعات ان و همچنین درک بهتر ارتباط بین قسمتهای مختلف ان میباشد.
 
تاریخچه
 در اواخرسال1950میلادی شرکت کرایسلر تعدادی اتومبیل انژکتوری با سیستم الکترونیکی تولید نمود و نام این طرح را بندیکس الکتروژکتورنامید.
امااین طرح گسترش زیادی پیدا نکرد تا اینکه اختراعات تازه ای در صنعت الکترونیک پدید امد و ترانزیستورها و دیودها تحولی در مدارات الکترونیک ایجادنمود . درسال 1968 شرکت فولکس واگن نمونه جالبی از این طرح را که شرکت بوش ساخته بود درموتورهای خود به کار برد .از دهه 70 میلادی به بعد٬کارخانه های خودروسازی شروع به جایگزین کردن سیستم سوخت پاش انژکتوری به جای کاربراتورکردند و دلیل ان هم تقاضای خریداران در جوامع گوناگون بود.
 
خریدار خواستارتوان بالا ٬مصرف کم سوخت٬گشتاور بالا ( در دورهای کم ودرترافیک) وکارکردن بی صداترونرمتر موتور٬وجوامع نیز با توجه به مساله محیط زیست والودگی هوا ٬خواستار خروج گازهایی با الودگی کمتر ازاگزوز خودروها میباشد.سیستم سوخت رسانی انژکتوری تقریبا تمام این نیازها را بر اورده میکند.

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نقش خودروهای هیبریدی در کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا



قیمت:120000ریال

موضوع :

نقش خودروهای هیبریدی در کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا

( فایل  WORD قابل ویرایش )

 

فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه
خودروی هیبریدی چیست ؟
 
فصل اول
مقایسه خودروهای هیبریدی با خودروهای دارای موتور احتراق داخلی
1- بررسى علت کاهش مصرف سوخت خودروهاى هیبرید در مقایسه با خودروهای احتراق داخلی
2-تشریح سیستم هیبرید نمونه
3-انرژی مصرف شده در خودرو هیبریدی
4-میزان انرژی متوسط مصرف شده در خودرو درونسوز معادل 
 
فصل دوم
موتورهای الکتریکی
1-موتورهای جریان مستقیم(DC)
2-موتورهای سنکرون آهنربای دائم(DMSM)
3-موتورهای DC بدون جاروبک آهنربای دائم(BDCM)
4-موتورهای رلوکتانسی سوئیچ شونده(SRM)
5-موتورهای القائی(I M)
6-مفایسه چند نوع موتورهای الکتریکی مورد استفاده در خودروهای برقی و هیبریدی
7- استراتژیهای بکار گیری تعداد موتور و کنترلر الکتریکی در خودروهای برقی وهیبرید                         
8- سیستم محرکه با یک موتور 
9- سیستم محرکه با دو موتور و دو کنترلر(موتورهای داخلی چرخ )  10- سوئیچ های نیمه هادی مورد استفاده در خودروهای برقی وهیبرید
 
فصل سوم
موتورهای احتراق داخلی
1- کاربرد موتورهای احتراق داخلی در وسایل نقلیه هیبرید  
2- نکات مهم در طراحی موتورهای احتراق داخلی برای سیستم هیبرید 3- استفاده از موتور CNG برای اتوبوس شهری
4-استفاده از موتور دیزل TDI برای یک خودروی هیبریدی
5-موتور STYECH 
6-مزیت موتورSTYECH برای کاربرد در اتوموبیل
 
فصل چهارم
ترکیب بندی اجزا خودروهای هیبریدی
1- خودروهای برقی هیبریدی 
2- معایب خودروهای هیبرید نسبت به خودروهای برقی
3- خودروهای هیبریدی سری
4- سیستم هیبرید سری ایده آل
5- سیستم هیبرید سری جبران ساز توان مصرفی
6- سیستم هیبرید سری جبران ساز شارژ باتری
7- ویژگی های مختلف هیبرید سری
8- خودرو هیبرید موازی 
9- سیستم هیبرید موازی ایده آل
10-سیستم موازی احتراقی اصلی _ الکتریکی کمکی
11-سیستم موازی احتراقی کمکی _ الکتریکی اصلی
 
فصل پنجم
مروری بر عملکرد سیستم های خودروهای هیبریدی و بررسی عملکرد سیستمهای هیبرید تویوتا
1- سیتم های هیبرید سری
2- سیتم های هیبرید موازی
3- مقایسه بین سیستم های هیبرید سری و موازی
4- سیستم ها هیبرید سری و موازی
5- عملکرد موتور احتراق داخلی و موتور الکتریکی در هر سیستم
6- ویژگی های هیبرید
7- سیتم THS  II چکونه کار می کند ؟
8- موتور الکتریکی
9- ژنراتور
10- واحد کنترل قدرت
11- باتری هیبریدی
12- مبدل اینورتر و کانورتر
13- سیتم ترمز احیا کننده
14- سیستم انتقال قدرت هیبرید
15- موتور احتراق داخلی (ICE)
  منابع                                          
                                                         
                                                       
 
مقدمه
محدودیت ذخایر نفتی دنیا و نقش بارز خودروهای با سوخت فسیلی به عنوان یکی از منابع بزرگ الودگی در شهرهای بزرگ از دلایل مهم برای استفاده بهینه از این سوخت ها می باشد . طراحی خودروها از آغاز بر پیشینه در دسترس بودن، ارزا ن بودن و فراوانی سوختهای فسیلی شکل گرفت. به همین دلیل، در طی صد سال اخیرکمتر تلاشی برای کم کردن آلایند ه ها و یا استفاده از منابع دیگرانرژی صورت گرفته است و بیشتر تلاش خودرو سازان صرف بهبود راندمان، راحتی و کارایی محصولاتشان می شده ، اما حجم بالای آلاینده ها در شهرهای پرازدحام از یک سوی و پی بردن به نزدیکی اتمام ذخایر سوختهای فسیلی از سوی دیگر باعث شده تا توجه جامعة علمی و به تبع آن خودروسازان به استفاده از منابع دیگر انرژی جلب شود . یکی از روش هایی که برای مقابله با موارد  فوق پیشنهاد شده است ، استفاده از خودروهای الکتریکی می باشد . اما اگرچه این خودروها ایجادآلودگی نمی کنند، اما خود دارای مشکلات و محدودیت هایی از جمله برد و حداکثر سرعت محدود  هستند که باعث می شود تا این ماشینها از لحاظ مشخصات و کارکرد کاملا غیر قابل مقایسه با خودروهای احتراقی باشند .  جهت رفع محدودیت های ناشی ازاستفادة خودروهای الکتریکی و احتراقی، استفاده از خودروهای با منابع انرژی هیبرید (الکتریکی و فسیلی) به عنوان یک گزینة مناسب در دنیامطرح شده است.
در این پروژه،خلاصه ای از توضیحات مربوط به خودروهای هیبریدی مطرح شده و عملکرد سیستم ها با توجه به موضوع تایید شده تحقیق در مورد خودرو های هیبرید تویوتا گفته می شود . تویوتا در حال حاضر Prius را به عنوان یکی از خودروهای هیبرید پیشرفته و در حال توسعه در اختیار دارد . دراین راستا THS و THS II به ترتیب دو مدل هیبرید قرار گرفته بر روی خودروهای تویوتا می باشند . در سال 1997 اولین خودروی هیبرید ساخت تویوتا با مدل THS (THS-C در وانت استیما و THS-M در کرون، سدان لوکس) نصب شد و اخیرا مدل جدیدی از Prius را با هدف بهبود مفهوم محرک همنیروزایی هیبرید (Hybrid Synergy Drive)، تولید می کند. بر اساس این مفهوم جدید تویوتا سیستم هیبرید جدیدی را با عنوان THS II تولید می نماید که در اینجا سیستم های قبلی به کلی اصلاح شده اند، که در این تحقیق سیستم THS II مورد بحث قرار می گیرد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش

سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش

بسیاری از صاحب نظران، علوم اداری و مدیریت بر این باورند که نخستین و نهایی‌ترین هدف افراد از پذیرش شغل برخورداری مادی او به زبان رایج دریافت حقوق و دستمزد است به همراه فایل محاسبه اکسل

دانلود سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش

ارزیابی کارو شغل  
سطوح پرداخت                        
طراحی یک نظام پرداخت   
نظریات پرداخت دستمزد    
محاسبات حقوق و دستمزد در ادارات آموزش و پرورش      
افزایش سنواتی   
فوق العاده شغل    
فوق العاده سختی   
سختی کار          
همترازی      
ارتقا گروه     
اضافه کاری    
محاسبه نرخ حق التدریس  
مالیات 
بیمه خدمات درمانی 
حق اولاد
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdoc
حجم فایل239 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل45

مقدمه:

 

شمار فراوانی از اعتصاب های کارگری و حتی کارمندی، کم کاری ها، عدم انگیزش و نارضایتی های شغلی، موارد ترک خدمت و ... که در همه جای جهان روی می دهد، زائیدة بی توجهی به انگیزه های مادی و نابرابریهای پرداخت یا کمبود مقررات و روش های منظم، منطقی و منصفانة حقوق و دستمزد است. اگر از مردم بپرسید چرا کار می کنند اکثر آنها خواهند گفت: «به خاطر پول». این نیاز اساسی به پول حائز اهمیت است.

ادارة امور حقوق و دستمزد پیچیده و ظریف است و از فنون کاهش پیچیدگی ها و ظرایف سخن می گوید. در گذشته یکی از بزرگترین مشکلات آن بوده که مدافعان هر روش ادعا می کردند که روش آنان مسائل کلیه سازمانها را حل خواهد کرد. از این رو است که پاداش افزایش تولید کار روزانه اندازه گیری شده است.


ارزیابی کار و شغل:

امروزه نظام های مختلف پرداخت که هر یک سعی بر مرتبط ساختن دریافت ها (درآمدها) با کار انجام شده دارد بکار گرفته می شود. اما قبل از آنکه هر گونه نظامی مورد عمل قرار گیرد لازم است کار انجام شده به نحوی مورد ارزیابی واقع شود.

این امر را می توان از طریق مقایسه طبیعت کار (مثل: آیا کار واقعاً طاقت فرسا است. و آیا متضمن مسئولیت فراوان است؟) با کار انجام شده در دیگر مشاغل سازمان به منظور ایجاد سلسلة مراتبی از مشاغل که متعاقباً سطوح مختلف پرداخت بدان مرتبط می شود انجام داد یا از طریق سنجش نرخ و میزان کار کارکنان و پرداخت حقوق و دستمزد به آنان بر اساس نرخهای مختلف آنان.

روش اول نیاز به ارزشیابی شغل دارد و روش دوم مستلزم سنجش کار است. در بسیاری از سازمانها به منظور استقرار سلسلة مراتبی از سطوح پرداخت پایه به همراه پرداخت های تشویقی مرتبط با عملکرد هر دو روش بکار گرفته می شود.

وقتی در نظام های حقوق یا دستمزد تغییراتی اعمال می شود، و بخصوص زمانی که نظام های نوین بکار گرفته می شوند، باید توجه خاصی به بافت و زمینه ای کرد که در درونش آن تغییرات پدید می آیند. نتایج اعمال این نوع تغییرات در چندین سازمان و ثابت گردیده است چنانچه از طریق درست و در شرایط مناسب بکار روند مؤثر می افتند.

 

 

دانلود سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش

پایان نامه‌ دوره کاردانی حسابداری مالی عنوان پروژه سیستم حسابداری حقوق و دستمزد آموزش و پرورش پارس اباد

پایان نامه‌ دوره کاردانی حسابداری مالی عنوان پروژه سیستم حسابداری حقوق و دستمزد آموزش و پرورش پارس اباد

امروزه نظام های مختلف پرداخت که هر یک سعی بر مرتبط ساختن دریافت ها (درآمدها) با کار انجام شده دارد بکار گرفته می شود اما قبل از آنکه هر گونه نظامی مورد عمل قرار گیرد لازم است کار انجام شده به نحوی مورد ارزیابی واقع شود

دانلود پایان نامه‌ دوره کاردانی حسابداری مالی عنوان پروژه سیستم حسابداری حقوق و دستمزد آموزش و پرورش پارس اباد

ارزیابی کارو شغل      
12سطوح پرداخت                           
13طراحی یک نظام پرداخت     
14حقوق چیست؟           
15مزد یا دستمزد چیست؟     
16مزد مناسب ویا حقوق مناسب چگونه مزدی است؟    
17نظریات پرداخت دستمزد   
 حقوق و دستمزد در آموزش و پرورش
21محاسبات حقوق و دستمزد در ادارات آموزش و پرورش 

211افزایش سنواتی     
212فوق العاده شغل
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdoc
حجم فایل74 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل50

مقدمه    2 
 
فصل اول : کلیات 
1-1-ارزیابی کارو شغل      4 
1-2-سطوح پرداخت  4                     
1-3-طراحی یک نظام پرداخت       5 
1-4-حقوق چیست؟       5 
1-5-مزد یا دستمزد چیست؟    6 
1-6-مزد مناسب ویا حقوق مناسب چگونه مزدی است؟     6 
1-7-نظریات پرداخت دستمزد 6 
 
فصل دوم : حقوق و دستمزد در آموزش و پرورش 
2-1-محاسبات حقوق و دستمزد در ادارات آموزش و پرورش    11 
2-1-1-افزایش سنواتی11  
2-1-2-فوق العاده شغل      12 
2-1-3-فوق العاده سختی    13 
2-1-4-سختی کار    14 
2-1-5-فوق العاده جذب   15 
2-1-6-همترازی    16 
2-1-7-ارتقا گروه    17 
2-1-8-اضافه کاری      19 
2-2-محاسبه نرخ حق التدریس   19 
2-3-مالیات     20 
2-4-بیمه خدمات درمانی    20 
2-5-حق اولاد  20 
2-6-ماموریت    20 
 
فصل سوم : حقوق و دستمزد آموزش و پرورش پارس آباد 
3-1-میزان حقوق و فوق العاده شغل دارندگان ومدارک کارشناسی ارشد وبالاتر     24 
3-2-برآورد ارتقا گروه             27 
3-3-اثرات ارتقا در فوق العاده شغل         31 
3-4-اثرات ارتقا گروه در حق جذب         32 
3-5-فوق العاده حق جذب مدیران            33 
3-6-فوق العاده حق جذب کارشناسان   34 
3-7-افزایش سنواتی  35 
نتیجه گیری 37 
منابع و ماخذ  38 
 
فهرست جداول          عنوان  
جدول 2-1- نمونه حکم حقوق در پست آموزگار 
جدول 2-2- تاریخچه فوق العاده شغل دبیران و آموزگاران 
جدول 2-3- محاسبه فوق العاده سختی شرایط محیط کار 
جدول 2-4- گروه ورودی 
جدول 2-5- میزان حقوق فوق العاده شغل دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و بالاتر 
جدول 2-6- تاریخچه فوق العاده شغل دبیران و آموزگاران شهرستان پارس آباد 
جدول 2-7- گروه ورودی شهرستان پارس آباد 
جدول 2-8- جدول افزایش ارتقاء گروه 
 
1- چکیده : 
 
حقوق و دستمزد بلاشک یکی از مهمترین تدابیری است که ممکن است برای انگیزش افراد سازمان به کار گرفته شود. زیرا ابزار اساسی برای رفع نیازهای ثانویه و سلسله مراتب نیازهای انسان است. چنانچه صرفا براساس نظریه ای  از صاحب نظران گروه، انگیزه را برای فعالیت افراد درنظر بگیریم و بپذیریم که در شرایط نرمال افراد بهنجار از یک سلسله مراتب پیروی می کنندمی بینیم که حقوق و دستمزد چه نقش عمده ای 
 
در ارضای هر یک از این نیازها خواهد داشت. حقوق و دستمزد در رفع نیازهای اساسی مثل تغذیه،پوشاک و مسکن ضروری است. حقوق و دستمزد نیاز ایمنی را برای رفع احتیاجات اتی و نگرانی های آینده فراهم می سازد. برای ارضای نیاز های اجتماعی مثل روابط خانوادگی، ازدواج، تفریحات، حلقه های عاطفی به پول احتیاج است که در این پایان نامه سیستم حقوق و دستمزد اداره آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفته و تمامی مراحل محاسبه تا پرداخت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. 
 
کلمات کلیدی: 
 حقوق، دستمزد، حسابداری و حسابرسی حقوق، آموزش و پرورش 
 
2- مقدمه: 
بسیاری از صاحب نظران، علوم اداری و مدیریت بر این باورند که نخستین و نهایی‌ترین هدف افراد از پذیرش شغل برخورداری مادی او به زبان رایج دریافت حقوق و دستمزد است. 
شمار فراوانی از اعتصاب های کارگری و حتی کارمندی، کم کاری ها، عدم انگیزش و نارضایتی های شغلی، موارد ترک خدمت و ... که در همه جای جهان روی می دهد، زائیدة بی توجهی به انگیزه های مادی و نابرابریهای پرداخت یا کمبود مقررات و روش های منظم، منطقی و منصفانة حقوق و دستمزد است. اگر از مردم بپرسید چرا کار می کنند اکثر آنها خواهند گفت: «به خاطر پول». این نیاز اساسی به پول حائز اهمیت است. 
ادارة امور حقوق و دستمزد پیچیده و ظریف است و از فنون کاهش پیچیدگی ها و ظرایف سخن می گوید. در گذشته یکی از بزرگترین مشکلات آن بوده که مدافعان هر روش ادعا می کردند که روش آنان مسائل کلیه سازمانها را حل خواهد کرد. از این رو است که پاداش افزایش تولید کار روزانه اندازه گیری شده است.

دانلود پایان نامه‌ دوره کاردانی حسابداری مالی عنوان پروژه سیستم حسابداری حقوق و دستمزد آموزش و پرورش پارس اباد